Posted by: achaiainstitute | April 19, 2018

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA2 VETIVER: 4η συνάντηση στην Μαδρίτη Ισπανίας

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA2 VE

TIVER

Το Αχαϊκό Ινστιτούτο Eκπαίαδευσης ενηλίκων, ΜΚΟ, στη Πάτρα, και στη Δυτική Ελλάδα, συμμετέχει και υλοποιεί το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA2, VET Itineraries with a Variety of open Educational Resources enhanced by a multilingual repository.Οι συνεργαζόμενοι εταίροι προέρχονται από 4 χώρες: Ουγγαρία (SZÁMALK-Szalézi Szakközépiskola), Μεγάλη Βρετανία (Torridge Training Consultants Ltd), Τουρκία (Afyonkarahisar Meslekive Teknik), Ισπανία (Fundación Siglo22).
Το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+KA2, VETINER έχει ως κύριο στόχο τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής εμπειρίας μάθησης για εκπαιδευτικούς και μαθητές της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, αξιοποιώντας Ανοιχτές Εκπαιδευτικές Πηγές μέσω διαδικτύου (Open Educational Resources), Ανοικτά Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (LMS – Moodle) και Διαχείρισης Ηλεκτρονικού μαθησιακού χαρτοφυλακίου (e-portfolio – Mahara).
Για το σκοπό αυτό υλοποιήθηκε στην Μαδρίτη Ισπανίας, από 13 έως 17 Φεβρουαρίου 2018, συνάντηση για το πρόγραμμα. Από την Ελλάδα συμμετείχε η Υπεύθυνη του προγράμματος Κυριακή Βαμβακά και εκπαιδευτικοί Τεχνικής εκπαίδευσης. Η συνάντηση αφορούσε την αξιολόγηση της μέχρι τώρα πορείας του προγράμματος από τους συμμετέχοντες οργανισμούς. Παρουσιαστήκαν με λεπτομέρεια το αποθετήριο εκπαιδευτικών πόρων και το Handbook και αποφασίστηκε να δημιουργηθεί η εφαρμογή για πρόσβαση μέσω κινητού τηλέφωνου στο υλικό του προγράμματος. Ακόμη έγινε παρουσίαση όλων των Ανοικτών μαθησιακών αντικειμένων που έχουν δημιουργηθεί από τους εταίρους του προγράμματος σε όλες τις γλώσσες των οργανισμών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα
Καθορίστηκε επίσης η προετοιμασία των εκπαιδευτικών που θα συμμετάσχουν στη πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος και ο τρόπος αξιολόγησης της πιλοτικής τους εκπαίδευσης, στη συνέχεια συζητήθηκε και οργανώθηκε ο τρόπος πιλοτικής αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού με μαθητές, σπουδαστές και εκπαιδευομένους. Ακόμη συζητήθηκε ο τρόπος αξιολόγησης του εκπαιδευτικού υλικού και αναπτύχτηκαν τα σχετικά ερωτηματολόγια που θα δοθούν στους εκπαιδευτικούς και στους εκπαιδευόμενους. Οι εκπαιδευόμενοι που θα λάβουν μέρος στην πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος Vetiver είναι από Τεχνικά – Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ), σπουδαστές πάνω 16 + ετών σε ΙΕΚ η ή η άλλες σχολές, σπουδαστές 14-16 pree NEET καθώς και σπουδαστές από την Εκπαίδευση ενηλίκων.
Το πρωτοποριακό αυτό πρόγραμμα προτείνει νέους πρωτοποριακούς τρόπους διδασκαλίας στους εκπαιδευτικούς, καθώς προτείνει μεθοδολογία βασισμένη στην αυτόνομη μάθηση.
Για να εκπαιδευτούν οι εκπαιδευτικοί Τεχνικής – επαγγελματικής εκπαίδευσης και όχι μόνο, που θα συμμετάσχουν στη πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος διεξήχθησαν στη Πάτρα δυο πιλοτικά σεμινάρια εκπαίδευσης εκπαιδευτικών στις 8/12/2017,ημέρα Παρασκευή και 16/12/2017 ημέρα Σάββατο, όπου παρουσιαστήκαν οι (ΟER) Ανοικτές εκπαιδευτικές πηγές, που δημιουργήθηκαν κατά την διάρκεια του προγράμματος σε όλες τις γλώσσες.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Categories

<span>%d</span> bloggers like this: